Portaal
Het portaal van Smeka e-Business.
Het portaal van Smeka e-Business bestaat eigenlijk uit 2 delen. Een klanten portaal, maar ook een medewerkers portaal.
Door het gebruik van rechten worden deze gescheiden en heeft iedere gebruiker de juiste informatie.
Het klanten portaal
In het klanten portaal zijn bijvoorbeeld de offertes, de facturen, de lopende orders met statussen en de historie te zien. In dit portaal kan een klant ook de offerte accorderen, de facturen betalen en nieuwe orders plaatsen. Daarnaast is er ook nog ruimte om voor de klant belangrijke informatie op te slaan, gebruikershandleidingen, productinformatie etc. Als er bijvoorbeeld een nieuwe factuur of offerte klaar staat wordt de klant hiervan per e-mail op de hoogte gesteld.
Het medewerkers portaal
In het medewerkers gedeelte zitten mogelijkheden voor bijvoorbeeld het invullen van urenstaten, het bekijken van de eigen taken of het profiel, maar ook de mogelijkheden voor nieuwsberichten van uw organisatie, een wiki, e-Learning etc. Niet iedere werknemer hoeft daadwerkelijk een gebruiker te zijn om het systeem te kunnen gebruiken.
Een korte greep uit de functies
Het portaal is een onderdeel van Smeka e-Business. Deze module bevat veel functies. Een kleine greep hieruit is:
Gescheiden portalen. | |||
Portaal is geïntegreerd met andere modules. | |||
Digitaal werken voor facturen, orders, offertes etc. | |||
Urenverantwoording voor medewerkers | |||
Klaar voor documentatie en upsell. |
de oplossing voor u?
Zoals u hierboven kunt zien is Smeka e-Business een allround pakket voor kleine en grote bedrijven en zeer flexibel. Hierdoor het het mogelijk ook de beste oplossing voor u?