CRM
( Customer Relationship Management )
CRM, de manier om uw bedrijf te laten groeien
Met CRM ofwel Customer Relationship Management heeft u meer controle over uw verkoop en klanten contact. Ook kunt u makkelijk leads opvolgen, kansen creëren, overzichten en prognoses maken en uw verkoop (aan)sturen.
Real-time informatie met CRM
Met real-time overzichten kunt u diepgaande analyses maken van uw verkoopproces, maar ook prestatie controleren en activiteiten plannen.
Doe meer in minder tijd
Automatiseer uw verkoopprocessen en activiteiten op basis van scripts. van telefoongesprekken tot vergaderingen en van mailings tot offertes. Krijg alle informatie op het moment dat het gebeurt. Heeft iemand de pagina gezien, heeft er iemand gebeld of gemaild? U kunt op het juiste moment actie ondernemen om uw verkoop te stimuleren en wint hierdoor tijd.
Goede prognoses
Door het gebruik van een gepersonaliseerd dashboard en verschillende overzichten, verslagen en flow-charts krijgt u een goed inzicht in uw bedrijf en uw verkoop afdeling. Daarnaast krijgt u een nauwkeurige prognose voor de komende activiteiten.
Een korte greep uit de functies
CRM is een onderdeel van Smeka e-Business en volledig geïntegreerd in het systeem. Deze module bevat veel functies. Een kleine greep hieruit is:
Duidelijke overzichten | |||
Gepersonaliseerd dashboard | |||
Lead scoring | |||
Volledige historie per klant | |||
Toewijzingsregels |
de oplossing voor u?
Zoals u hierboven kunt zien is Smeka e-Business een allround pakket voor kleine en grote bedrijven en zeer flexibel. Hierdoor het het mogelijk ook de beste oplossing voor u?