CRM

CRM

CRM

( Customer Relationship Management )

CRM

CRM, de manier om uw bedrijf te laten groeien

Met CRM ofwel Customer Relationship Management heeft u meer controle over uw verkoop en klanten contact. Ook kunt u makkelijk leads opvolgen, kansen creëren, overzichten en prognoses maken en uw verkoop (aan)sturen.

CRM analyseer en verkoopproces

Real-time informatie met CRM

Met real-time overzichten kunt u diepgaande analyses maken van uw verkoopproces, maar ook prestatie controleren en activiteiten plannen.

CRM minder tijd, meer gedaan

Doe meer in minder tijd

Automatiseer uw verkoopprocessen en activiteiten op basis van scripts. van telefoongesprekken tot vergaderingen en van mailings tot offertes. Krijg alle informatie op het moment dat het gebeurt. Heeft iemand de pagina gezien, heeft er iemand gebeld of gemaild? U kunt op het juiste moment actie ondernemen om uw verkoop te stimuleren en wint hierdoor tijd.

CRM prognose

Goede prognoses

Door het gebruik van een gepersonaliseerd dashboard en verschillende overzichten, verslagen en flow-charts krijgt u een goed inzicht in uw bedrijf en uw verkoop afdeling. Daarnaast krijgt u een nauwkeurige prognose voor de komende activiteiten.

Een korte greep uit de functies

CRM is een onderdeel van Smeka e-Business en volledig geïntegreerd in het systeem. Deze module bevat veel functies. Een kleine greep hieruit is:

Logo Smeka e-Business
CheckDuidelijke overzichten
CheckGepersonaliseerd dashboard
CheckLead scoring
CheckVolledige historie per klant
CheckToewijzingsregels

de oplossing voor u?

Zoals u hierboven kunt zien is Smeka e-Business een allround pakket voor kleine en grote bedrijven en zeer flexibel. Hierdoor het het mogelijk ook de beste oplossing voor u?