Document Management
Document management, tijdbesparend
Met document management kunt u veel tijd besparen met ingeven van facturen, inscannen van contracten, het ondertekenen van documenten enz. Hiermee kunt u een papierloos bedrijf worden.
Beheer uw documenten
Met Documenten management kunt u gemakkelijk gescande documenten delen, verzenden, categoriseren en archiveren. U kan ook documenten zoals leveranciersfacturen, taken en product sheets voor productie en verkoop genereren.
Digitaal factureren met document management
Vanuit de module verkoop kunt u digitaal factureren. U stuurt dan de factuur per e-mail of zet deze in de portaal. Bij inkomende facturen kunt u deze inscannen en wordt er een factuur gemaakt door het systeem.
Documenten delen
Geef rechten aan de documenten en laat de juiste medewerkers of klanten de documenten bekijken of beheren. Op deze manier kan er goed samengewerkt worden door medewerkers en/of klanten. Documenten welke ondertekend moeten worden kunnen ook op deze manier gedeeld worden met de juiste personen en digitaal ondertekend worden.
Een korte greep uit de functies
Document management is een onderdeel van Smeka e-Business. Deze module bevat veel functies. Een kleine greep hieruit is:
Al uw documenten overzichtelijk in uw systeem | |||
Digitaal facturen versturen | |||
Rechten op documenten | |||
Digitaal ondertekenen | |||
Inkomende facturen verwerken |
de oplossing voor u?
Zoals u hierboven kunt zien is Smeka e-Business een allround pakket voor kleine en grote bedrijven en zeer flexibel. Hierdoor het het mogelijk ook de beste oplossing voor u?